CSP måler
  • Individuelt kunderserviceperspektiv
  • Individuelle adfærdskarakteristika
  • Individuel dygtighed
  • Servicefærdigheder

Specifikationer

Tidsforbrug:
Under 45 minutter

Administration:
Online eller papir og blyant

Resultat:
Omgående

[DisplayNone]

Overblik


Det kan være ganske vanskeligt at udvælge de medarbejdere, der har en adfærd, som passer til kundeservicesjobs. Customer Service Profile™ måler hvor godt en person passer til specifikke kundeservicejobs i din organisation baseret på de adfærdskarakteristika, som vores research på området har identificeret. Vurderingen indeholder en test af servicefærdigheder en kunderepræsentant test. I den amrikanske version af produktet er der branchespecifikke versioner til brug indenfor eksempelvis sundhedsvæsen, financiel service og detailhanden.

Product: Customer Service Profile


Formål


Customer Service Profile™ anvendes primært til udvælgelse, onboarding og ledelse af kundeservicemedarbejdere.

En succeshistorie


"We use Profile's Customer Service Profile™ to select call center reps who fit the culture of the clients that they ultimately serve. This results in more satisfied customers, and helped us improve reps retention by 45%."



Rapporterne og deres anvendelse


Udvælgelsesrapport som forberedelse til interviewet.

Nyttig fot den ansættelsesansvarlige.

Giver under interviewforberedelse indsigt i den enkeltes adfærd, færdigheder og serviceperspektiv.

Individuel profil

Nyttig for medarbejderen.

Giver medarbejderen information om sin adfærd og færdigheder.

Vejledningsrapport

Nyttig for ledere som et udviklingsværktøj.

Hjælper ledere til at forstå den enkeltes adfærd, færdigheder og serviceperspektiv. Indeholder desuden overvejelser om medarbejderens udvikling.

Virksomhedens perspektivafstemning

Nyttig for ledelsen

Rapporten sammenligner virksomhedens eget serviceperspektiv med andre virksomheder i samme branche og angiver den procentdel, der ikke er enig i din organisations sericeperspektiv.

x